Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

Knight Online Kurian/Portu Hakkında Rehber (PART 1) Gamesdepot

Best comment

  1. meric parlar: cz farm yapıcaksan benim fikrim 9 wirinom - 9 set dual roc - sayarım ama diezde bp ile cz de 2 asasa dayanma şansın malesef çok zor. Eslant farm dersen 16-3 str küpeler- 3 amulet curse - 3 sash. çok temiz farm yaparsın. Eslant farmı için 9 wiri yerine 10 ms almanı öneririm.
  2. Cem Ari: Devil bastığında tüm skillerin mana harcaması %50 azalıyor
  3. Gamesdepot: Hemen gelmez biraz zaman alır :)
  4. Hüseyin Tarım: Gayet başarılı eline sağlık kardeşim... ILiderimATATURK
  5. Tolga ERDOĞANOĞLU: biz hep burdayız izliyoruz gayet başarılı bence.
  6. James Bulut: ya hocam kendimi mutsuz ve yanlız hissettim hemen acilen rast gele bir videonu açtım ailem gibi sıcak geliyorsun bana iyiki varsın
  7. Gamesdepot: Becerileri harika şekilde tanıtacağım inşallah :)
  8. Fatih Aydemir: +Gamesdepot teşekkür ederim hocam düşümcem var o yüzden bir sorıyım dedim teşekkürler
  9. mustafa saygi: Atacker kurianı sabırsızlıkla bekliyorum, bir de bir ricam olsa skilleri gösterirken hangi lvl skilli olduğunuda gösterir misin
  10. abuzettin kıllıbacak: diğer partların seri gelmesi lazım :) bu videoyu zatren biliyordukkk

Knight Online Kurian/Portu Hakkında Rehber (PART 1)

2,049 views views1,651 followers
91 Likes91 Dislikes
Knight Online Explore in YouTube Gaming Gaming Upload TimePublished on 12 Dec 2018

Yorum Gönder

0 Yorumlar